неделя, 6 септември 2015 г.

Nivea Body Shower Milk подхранващ лосион за тяло под душа

Днес ще поговорим за поредната изхабена опаковка на този подхранващ лосион за тяло под душа на Нивея.
Млякото за тяло от серията "In-Shower" на "Nivea" се използва под душа, след измиване на кожата. Докато е още мокра, тя абсорбира много по-бързо и лесно подхранващата формула, обогатена с бадемово масло. Резултатът е копринена, мека и свежа кожа само за няколко секунди.
Предимства:осигурява максимална грижа и хидратация,спестява време,изключително,подходящ за суха кожа,без силикони и изкуствени оцветители
дерматологично доказана съвместимост с кожата,биоразградим.

Много често, когато излезем от банята, не ни остава време да нанесем и лосион на кожата си. А той е толкова важен, за да стане тя кадифена. За да спести време на съвременните, динамични жени, от „Nivea” дават нестандартно предложение – лосионът да се нанесе още под душа.
Основната хидратираща съставка на комплекса е глицерин, чиято емулсия предпазва кожата от изсушаване. Трябва да знаете, че продуктите “In-Shower” се използват само докато сте под душа, защото единствено с вода се получава активната емулсия.
Лосионът за тяло от серията е предназначен за нормална кожа, а млякото – за суха.
Продуктите от серията не заместват душ гела или тоалетния сапун. Те се нанасят след като сте се изкъпали, но все още не сте с мокра кожа. Хидратиращото им действие е мигновено, като не е нужно да се изчаква да попива, а се отмива веднага. Действието им е много по-силно хидратиращо от продуктите 2 в 1 – душ гел с лосион.

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията “Beiersdorf”. Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката “Nivea”. Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт – доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто “разкрасяващ восък” - eucerit.
През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива.
В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.
И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серита "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.


Продукта може да бъде закупен от http://www.enzo.bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар