Млякото за тяло от серията "In-Shower" на "Nivea" се използва под душа, след измиване на кожата. Докато е още мокра, тя абсорбира много по-бързо и лесно подхранващата формула, обогатена с бадемово масло. Резултатът е копринена, мека и свежа кожа само за няколко секунди.
Предимства:осигурява максимална грижа и хидратация,спестява време,изключително,подходящ за суха кожа,без силикони и изкуствени оцветители
дерматологично доказана съвместимост с кожата,биоразградим.
Основната хидратираща съставка на комплекса е глицерин, чиято емулсия предпазва кожата от изсушаване. Трябва да знаете, че продуктите “In-Shower” се използват само докато сте под душа, защото единствено с вода се получава активната емулсия.
Лосионът за тяло от серията е предназначен за нормална кожа, а млякото – за суха.
Продуктите от серията не заместват душ гела или тоалетния сапун. Те се нанасят след като сте се изкъпали, но все още не сте с мокра кожа. Хидратиращото им действие е мигновено, като не е нужно да се изчаква да попива, а се отмива веднага. Действието им е много по-силно хидратиращо от продуктите 2 в 1 – душ гел с лосион.
През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект – стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива.
В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година “Readers Digest” обявяват “Нивеа” за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.
И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серита "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на „Нивеа“. Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на „Нивеа“, можем да направим една догадка – вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Продукта може да бъде закупен от http://www.enzo.bg/
Няма коментари:
Публикуване на коментар