Спиралата "Clump Defy Extensions" ще Ви даде всичко, от което се нуждаете, за да създадете мигли, близки до съвършенството!
Тя е част от серията "Max Factor False Lash Effect" и има цели три предимства - обем, дължина на миглите и никакво сплъстяване. Спиралата е печеливша комбинация от формула за обем с удължаващи фибри и иновативна високотехнологична четка. Четката "Anti Clump" е първата четка на "Max Factor" против слепвания, осигуряваща обемен ефект. Равномерно разположените и плътно прилепващи към миглите ресни на четката не позволяват образуването на сплъстявания и обгръщат миглите, като ги оформят и разделят перфектно.
Сред съставките на спиралата присъстват витамин E, витамин B5 и глицерин, които улесняват лесното нанасяне с овлажняващите си свойства, а силицият допълнително се грижи за комфорта на очите.
Спиралата може да бъде закупена от тук.
Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа – от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".
Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".
Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта – основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.
Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Няма коментари:
Публикуване на коментар