вторник, 3 март 2015 г.

Bottega Veneta + Честит 3-ти Март Българи

Здравейте.
Реших да седна да пиша публикация, но няма как днес да не спомена някои неща.
Първо днес е национален празник на България, знаете 3-ти Март е.
3-ти март е денят на Освобождението на България от турско робство.

Денят на Освобождението на България от турско робство е националният празник на България. Той се чества всяка година на 3 март в чест на подписването на Санстефанския мирен договор на тази дата  през 1878 г.
От 1396 до 1878 година България е била част от Османската империя. В резултат на победата на Русия в Руско-турската война през 1877-1878 г. страната придобива независимост.
На 3-ти март 1878 г. е подписан Санстефанския мирен договор между Русия и Османската империя. От руска страна договорът е подписан от граф Н. Игнатиев.
По силата на Санстефанския договор, България се превръща в най-голямата държава на Балканите. В нейните граници влизат Южна Тракия (до Бяло море), цялата територия на Македония на югозапад и Добруджа на североизток. В западната част на страната е включена източната част на днешната Сърбия.
През лятото на 1878 г. в Берлин на конгреса на великите сили на Европа по настояване на Австро-Унгария и Англия, Санстефанският мирен договор е променен и границите на България са силно редуцирани. Няколко милиона българи остават извън независимата държава. Това води до приемането на българската национална доктрина - обединението на разбитите български земи от Берлинският договор. Десетилетия напред историята на страната е тясно свързана с тази доктрина.
На този ден се вдига националното знаме и се поставят венци на паметника на Незнайният войн в София, в паметта на българите, загинали в борбата за освобождението на Отечеството. Вечер на площада пред Народното събрание, до паметника на Цар Освободител - Александър II се провежда тържествена заря-проверка. Гражданите поставят венци и цветя на паметника на загиналите за освобождението на България руски, финландски и румънски войници.



Днес ми се иска да ви представя един малко по-луксозен клас аромати. 
Марката е Vottega Veneta, то техните аромати се докоснах тази сутрин в бутика за козметика които посещавам. Там работи една моя приятелка и ми се искаше да опитам нещо ново, та влизам си аз в магазина и тя в този момент нареждаше новата стока. Подаде ми тестер на един парфюм и в първия момент, чесно казано не ми хареса. Само че под нейно ръководство(знам знам , че четеш мила), впръснах на китката и не разтрих аз изчаках и аромата съвсем се промени, стана някак мои. :)
Наистина когато човек даде малко повече пари за аромат и се чувства по-добре. Поне при мен е така.
Bottega Veneta Veneta парфюмна вода за жени




Това е моя нов аромат, съкровището което ще краси тоалетката ми. Която между другото е в ремонт. 

Knot дамски парфюм от Bottega Veneta е лансиран през 2014 година и е класифициран като шипрово-кожено ухание. Във връхните нотки витае ароматът на мандарина, лайм, нероли и цвят от портокал. Сърцевината очарова с аромата на божур, роза и лавандула. Композицията е завършена от уханието на мускус и бобова тонка.
Връхни нотки: мандарина, лайм, нероли и звят от портокал
Сърдечни нотки: божур, роза и лавандула
Базови нотки: мускус и бобова тонка


За Bottega Veneta, научих следното :
Bottega Veneta - италианската луксозна марка, най-известен със своите кожени изделия. В момента, модна къща е собственост на френската мултинационална група PPR.
 Bottega Veneta е основана от Michele Taddei и Renzo Zengiaro в италианския град Виченца през 1966. В превод от италиански името на марката означава "Работилница в Veneto." В самото начало на своето съществуване, марка, специализирана в производството на изделия от кожа и занаятчии, работещи в компанията, изобретил уникален начин на тъкане й «intrecciato», която все още е отличителен белег на марката и отличителен белег на продуктите си.
Поради качество и уникален продукт дизайн, марка искаха още повече успех и признание от страна на купувачите. Дори и тогава, Bottega Veneta направи основният фокус е върху качеството и дизайна, а не да се фокусира върху логото на компанията. През 1970 г. в подкрепа на тази идея, компанията има лозунг "инициалите ви ще бъде достатъчно." До 1980 г., марката се превърна признат за любимец на международната общност. По-късно, той е излетял за Andy Warhol Bottega Veneta късометражен филм.

Най-известната марка донесе плетената кошница кошница Сабат, за да се създаде една инстанция, която се извършва по два работни дни. Като материал за производство на чанти, при поискване, може да се използва крокодил или питон.

В края на 70-те години един от основателите на марката Bottega Veneta - Renzo Zengiaro - напуска компанията и подаде оставка. Няколко години по-късно си легнаха и Michele Taddei. На кормилото на управлението на марката имам бившата съпруга Лора Тадео и новия си съпруг Vittorio Moltedo. За тази цел, двойката се премества от Ню Йорк до Виченца.

С течение на времето, за успеха на марката Bottega Veneta намаля, оставяйки през 1990 г. е взето решение за разширяване на гамата от продукти и разшири дейността си в по-сериозен моден пазар.
Новият и най-важна глава от съвременната история на марката започва през 2001 г., когато Bottega Veneta е придобита провеждане Gucci Group, както и поста на творчески директор на марката покани дизайнер Томас Майер.

Първата колекция на Mayer за Bottega Veneta (пролет-лято 2002 г.) беше представено през есента на 2001 година. Немски по рождение, този дизайнер е работил в модни къщи като Sonia Rykiel и Hermès, но в развитието на Bottega Veneta Mayer играе най-важната роля: той се завръща към корените на марката, и обърна внимание на неговото наследство. През този период, всички видими лога са били отстранени от продукта Bottega Veneta, и по-обикновени чанти и други аксесоари имаше надпис «intrecciato».

През следващите години, за да колекция от обувки, чанти, куфари, кожени стоки, домакинска техника и подаръци от Bottega Veneta се добавят бижута, оптика, парфюм къща и мебели. Първата колекция на дамско облекло готови за носене от Bottega Veneta беше представен през февруари 2005 година. Зад нея, през юни 2005 г., последвано от представяне на мъжката модна линия. Към днешна дата, представянето на тези колекции, както и линията на мебели в офиса Милано.

И понеже аз вече се набутах с 15 лв за този аромат, а в интернет го намерих по евтин. Ако и вие решите да си го купите, погледнете тук.

Надявам се да съм ви била полезна.

Целувки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар